10 de març 2017

Sense sang en les venes

Vaig nàixer el 13 de maig i mai m’havia adonat d’una cosa tan evident.

L’any passat vaig començar a anar al col·legi i fou en aquell moment quan vaig observar les diferències entre els altres xiquets i jo.
Cap xiquet te els ulls rojos com jo,o la pell tan pàlida com jo.Els altres diuen que sóc un fantasma i no ho entenc.
Vaig passar dies pensant en les paraules dels xiquets,serè jo l'estranya, o seran ells? Qui sap! És la primera vegada que em relacione amb altres persones que no siguen la meua germana major, és ella la que em cria ja que la nostra mare va morir en el  i el meu pare ens va abandonar quan em va vore per primera vegada.
Després de tres mesos de curs encara no he fet amics, diuen que faig por i no volen acostar-se a mi per si els mossegue amb els meus gegants ullals.
Tindran raó quan diuen que no tinc sang en les venes i sóc una vampiressa, però jo sols vull ser una xiqueta normal.
Maria Popa. IES LAURONA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.